• head_bg

nutizie

Mentre u ritmu di travagliu accelera, a nostra vita diventa di più in più culurita. Dunque, nantu à a scelta di i vestiti di travagliu, ùn duvemu micca esse stufi cum'è prima, ma duvemu esse generosi è ùn perdenu micca u comportamentu femminile, bellu è ùn mancanu micca l'incantu femminile; Ghjovanu è elegante, simplice è tangibile.

U cuncepimentu di a camicia di mudellu solenne è faciule hè cunsigliatu cù una linea di assemblea semplice, cù copertina, pò sceglie a camicia cum'è biancu, rosa chjaru, linea di cuntrollu. In termini di culore generale, pudete cunsiderà culori più cumposti cum'è grisgiu, turchinu scuru, neru è beige, chì lascianu un'impressione cumpetente è energetica piena di affinità è d'appellu. In a scelta di i tessuti, pruvate à sceglie quelli trattati, micca cotone di seta arrugata, canapa è tessuti di seta lavata.

U pantalone di vestitu di stile maturu è implicativu cù struttura diversa è tagliu pò dà sensazione diversa. In generale, a cullucazione di tuta è pantaloni, pare matura, bella è senza restrizioni, libera è eroica. U vestitu cunvene à a donna cù una figura slim. U stilu di vestitu cumunu hè simile à a falda, lunghezza o longa o corta, senza troppu restrizioni. Elegante è agile suit, l'impressione chì dà una persona hè elegante. Culore à biancu, neru, marrone, turchinu marinu, grisgiu è altri culori di basa. Eppuru pò ligà una sciarpa per evità bruttu.


Tempu di posta: Jul-09-2020